,, Černý Petr "

  "ŽIVOT NEHRÁ FÉR,
ČÍTÁM ZO TVÝCH PIER".. 
( asi si ji, tu píseň, sám i složil.. ) 

Zpívá v prázdném sále
Miroslav Žbirka.

"Víme, že život nehraje fér, 
zbyl na Tebe právě Černý Petr", 
sdělují Mi právě na
SeznamTelevize.cz
při Mém vyjímečně jich sledování
pořadu s Jiřinou Bohdalovou v povídání si moderátora s ní o jejím životě, o jejích názorech.. při tom, když ona hovoří zrovna o MUDr. PETRU ARENBERGEROVI, s tím, že s Flexi mohu při invaliditě 3.stupně získat dvojnásobek.
A žádný.. že ,,reklamu" tu lze kliknutím přeskočit, mají to načasovaný tak, že když chceš "PAKO" sledovat dál Jiřinu Bohdalovou, musíš si kliknout na pokračování reklamy, kde ti sdělej, že při invaliditě 3.stupně dostaneš od Flexi dvojnásobek.
NO, TO bychom měli zas jeden
 z KRETÉNISMŮ MEDIÁLNÍCH. 

JAK píši na jiném místě svého PÍSMA vezdejšího, JSEM v invalidním důchodu. 
Zkuste si být v invalidním důchodu v ČR.., aniž by Vám chyběla například končetina, a být i chůze schopný.. a psát při tom BLOG, jako Já,o politice.. JDOU PO VÁS, MÉDIA,
JAKÓ SLEPICE PO FLUSU, 
JAK SE LIDOVĚ ŘÍKÁ

MOBBINGOVĚ, STALKINGOVĚ

INTENZIVNĚ 24 HODIN DENNĚ

V KARTEL MAFII
PO KRETÉNSKO FAŠISTICKU.

KRETÉNI. 

~~~

~~~

Populární příspěvky z tohoto blogu

?? Češi.. ČESKÉ MEDIÁLNO", ,,kterým jsem za uplynulých 9 let vybojoval lepší svět, trochu i lepší život, politiku, i sociální, za které bojuji proti politickému fašismu.., pomohl jsem velmi informačně ku v současnosti značně pokleslému množství denně nakažených Covid 19.. A : jejich Mi, asi poděkování :

**MŮJ** "VZKAZ" TERORISTOVI Alexandru LUKAŠENKovi, BĚLORUSKÝM OZBROJENÝM BEZPEČNOSTNÍM SILÁM.. TAMNÍM PILOTŮM, POLICII, ARMÁDĚ..

Hovory.. i: ranních Červánků..