?? Češi.. ČESKÉ MEDIÁLNO", ,,kterým jsem za uplynulých 9 let vybojoval lepší svět, trochu i lepší život, politiku, i sociální, za které bojuji proti politickému fašismu.., pomohl jsem velmi informačně ku v současnosti značně pokleslému množství denně nakažených Covid 19.. A : jejich Mi, asi poděkování :


KDO sleduje Moje řádky, 
je mu jasné, že jsem dlouhodobě obětí různě šikan.. Zalíbila se Mi trumpetistka 
Melissa Venema, a protože Mi nešlo jí poslat elektronicky email, s krátkou zprávou, ani zprávu na Facebooku, oboje jaksi zablokovaně, poslal jsem Jí dopis obyčejnou poštou.. Odhaduji, že pohyb na jejím Facebooku byl zčásti reakcemi na ten dopis.
( Nizozemská Royal Post je naprosto NESCHOPNÁ, navíc jako v ČR s mafijními zvyklostmi. Melissa je v Zandaamu, kde, jak píše, bydlí, (bez přesné adresy) jistě známá, i tamním pošťákům, i kde bydlí. Přesto dopis jí nedoručili jen proto, že na něm nebyla uvedena ulice a číslo popisné. Ale dopis Mi po měsíci vrátili pootvíraný, tedy je zajímalo, 
( jako to mají ve zvyklostech v České poště jak u dopisů, tak u balíků v Mém případě, co jí píšu.. PO KRETÉNSKO I FAŠISTICKU..ODVOLÁVAJÍC SE NA ZÁKON POŠTOVNÍ, A PŘI TOM JSOUC I PROLHANÍ NA N'tou.. ) 

JINAK Mi písemně neodpověděla. 

( Celé to vypadá, že kolem Melissy je mafijní klan, kterej prostě energeticko hermeticko mafijně Mi ponechal s Melissou jen veřejný prostor Facebooku..to ale pro změnu nevyhovuje Mně. Na Facebooku už dávno nekomunikuji, jde o podvratnou platformu. ) 
NO i přesto se k Melisse Moje zprávy dostaly. 
Bylo v podstatě i nemožné, aby se k ní nedostaly. 
TY, kdož jí spravují Facebook, Web, by však měla vyměnit za někoho normálního..bez Rádoby okultních, temnomagijních, praktik.

Skladba Sillencio, kterou hraje na .y.ou.tu.be, od malička, za to by se nemusel stydět dospělý. Ona hraje mistrovsky, Božsky.

DO toho v České televizi, v rádiu, Netu jsem měl možnost se setkat hojně s BURANSTVÍM, AŽ MORBIDNĚ FAŠISTICKÝ OBSKURNÍM, po té, co jsem si tyto přístroje po 12 letech coby invalidní důchodce, z dědictví, pořídil.
Nemám na takovéhle projevy zdraví, musel jsem se proto těch rádio a televizních přijímačů zbavit z bytu pryč.

Melissa komunikuje na Facebooku, Kterej Mi je různě cenzurován, i mazány účty..odhaduji na politickou objednávku. 
A tak na Facebooku nekomunikuji.

Takže jsme si vyměnili pár písmenek, obrázky, na našich netových profilech, ale její konverzace směrem ku Mně je ale na bodu nula, navíc obestřená poněkud mafiozně zastírajícími manévry české KARTEL MAFIE, která Mi systematicky ničí jakýkoli možný potencionální vztah s jakoukoli ženou, pokud ji nějak, jakkoli kontaktuji.. takže v tomto případě vnější rysy projevu směrem ku Mně mají vykazovat spíše rysy nezájmu.. Spíše to ještě navíc vypadá, že Česká mafie je, či byla, nějak v kotaktu s tím, kdo jí tvoří web, Facebook, a že udělali i poněkud Rádoby nenápadnou šarádu mlhy.. Což poněkud Mafijně vloni na podzim okomentoval Saša Mitrofanov, komentátor novinky.cz ve stylu: Pravda a Láska nezvítězí.. V tu chvíli Mi Blogger.cz odstřihnul interaktivní www odkazy z titulní stránky, které vedly přímo na skladby Melissy.. souvislost jako by náhodná.. kontaktovat ji Nešlo jinak, a nejde jinak, nežli veřejně přes Facebook, což ovšem nevyhovuje Mně.. tak jsme jí odeslal dopis, krátký, na který Mi neodepsala, tak
to respektuji, a už jí nepíšu. 
NA nekomunikativní jakýkoli vztah energii nemůže mít nikdo. 

Jedna z jejích skladeb se jmenuje Sillencio.. od André Rieu. Božská hra na trumpetu..Toť.

No, a když na Mne mediálně nemůžou útočit, na moje smysly, televize, rádio, začali s tím některé, i zpravodajské, weby. NEJEDNOU lze u nich vysledovat FAŠISMUS.. NEJEN VŮČI MNĚ. Uspořádal jsem v ** Mém Písmu** jejich výstavu. 

Jedním z takových webů jsou
www.novinky.cz. 
Dnes na jejich rss kanále píší, jako vždy jakoby náhodou, o jakémsi projektu kancelářského koutku s názvem Sillencio.., kde opěvují LLVA.. s tím, že toto je inspirováno ZANIKLOU OSADOU
,, BUČINA ", HOME_LESÁCKY. 

KDO sleduje Moje řádky, může v tomto velmi snadno spatřit ze strany Novinky.cz Mne zastrašování v tom, že Mi nemusí být prodloužená nájemní smlouva k bytu, státnímu, ve kterém, coby i invalidní důchodce, bydlím v nájmu. 
Možná Mi TITO z novinek.cz a spol
něco závidí. No, nevím, co by to tak mohlo být, zdraví značně podlomené i mnoha měsíčním bezdomovectvím, kolem Mne KARTEL MAFIA, KTERÁ MI ničí co může, i vztahy možné, LÁSKY, potencionální.., takže už cca 9 let žiji singl.., v uších nosívám doma i ochranu sluchu, abych nemusel poslouchat sem tam nadměrnější hluk sousedovic nade Mnou, kteří mimochodem mají .. samozřejmě čistě náhodou.. souznící příjmení s danou osadou.. Novinky.cz tedy uvádějí, že uvedený kancelářský koutek Sillencio je ve stínu Bučiny, tedy na Kvildě. 
Mám si tedy, novinky.cz, a Vaši čtenáři, z uvedeného, myslet, že jste si na Mne vymysleli pojem, ŽE COBY BRZKÝ HOMELESÁK, TEDY BEZDOMOVEC, KVÍLÍM, NEBÓ ŽE BUDU, ČI BYCH MĚL KVÍLET ?? 
A JAKO CO ? 

PONĚKUD SVIŇSKÉ, NEMYSLÍTE ?? 

Ono tohle, obdobné SVIŇÁRNY.. ČESKÉHO MEDIÁLNÍHO PROSTORU, ONO TÓ NENÍ POPRVÉ. 

JÓ, LÁSKA..prý mívá mnoho podob. 

Takhle Mi asi děkují
Novinky.cz
za všechno, co jsem doposud udělal pro naši Zemi, pro ČR, pro Evropu, svět.. i přes problémy se zdravím. 

Myslí si, asi, novinky.cz a spol, 
FAŠOUNI, jak jsou zchytralí.. 
NO, Je TÓ, CHOVÁNÍ VAŠE TAKOVÉ 
JEN HNUS. 

A nezkoušejte se Novinky.cz z tohohle vyvlíknout, bylo by to marný, 
pozoruji Vás už dlouho.. 

NO, JEN JSTE MNE ZASE OBRALI O ČAS, 
O ENERGII.. 
O COŽ NEJSPÍŠ V STALKINGU, MOBBINGU, TOHOTO TYPU, JDE NEJVÍC TĚMTO FAŠISTICKY TAK, ŠMEJDŮM. 

Takhle vypadá jakoby naprosto nevinná zpráva v Českém mediálním prostoru, kde si PŘECE JEN NEVINNĚ OPĚVOVALI DESIGN KANCELÁŘSKÉHO KOUTKU.  
PŘI BLIŽŠÍM ZKOUMÁNÍ VÝZNAMU SLOV V TEXTU OBSAŽENÝCH, VŠAK LZE NALÉZAT SOUVISLOSTI, ŽE KTER_CH MŮŽE, A ASI JE TÓ I ÚČEL..I MÁ, AŽ ČLOVĚKU MRAZIT. 

TAKOVÉTO JAKOBY NEVINNÉ ZPRÁVIČKY BÝVAJÍ LAHŮDKOU TĚCH, KDOŽ JE PROVOZUJÍ.. A KDYŽ BY NĚKDO SE ODVÁŽIL JE ROZKLÍČOVAT, UVALEJ NA NĚJ, NA NÍ, STATUT NAPŘÍKLAD PARANOI, NEBÓ ROVNOU EXEKUCI.. A BÝVAJÍ NA DENNÍM POŘÁDKU VE VEŘEJNÉM PROSTORU WEBŮ, ALE I ZE STRANY MODERÁTORŮ, MODERÁTOREK, RÁDIÍ, TELEVIZE, V ČR..
V MÉM PŘÍPADĚ S CÍLEM MNE EMOČNĚ VYCHÝLIT Z ROVNOVÁHY, SKRYTĚ ZNEMOŽNIT, A DOSTAT Z BYTU, NĚKAM JINAM, PROSTĚ ODROVNAT. UTVOŘILI SPOLU KARTEL MAFII KLAN, A SETRVÁVAJÍ V TOM V PODSTATĚ KAŽDODENNĚ. TI TELEVIZNÍ, I RADIOVÍ, VĚDÍ, ŽE UŽ JE NEPOSLOUCHÁM, ALE PŘI MÝCH NAMÁTKOVÝCH KONTROLÁCH, V ROZMEZÍ I NĚKOLIKA MĚSÍCŮ, ZJIŠŤUJI, ŽE JSOU ASI UŽ Z TOHO PSYCHOPATIČTÍ, PROTOŽE UVEDENÉ VZORCE, RÉTORICKÉ, LZE VYSLEDOVAT OD NICH TAKŘKA VŽDYCKY. 

PROSTOR, INFORMAČNÍ, KOLEM
 MELISSY VENEMY JE OBESTŘEN, KROMĚ MOŽNOSTÍ VEŘEJNĚ FACEBOOKU, MAFIOZNÍ ENERGETICKOU HRADBOU, PŘES KTEROU JSEM SE K NÍ INFORMAČNĚ NEMĚL JINAK VŮBEC DOSTAT, NEMĚLO SE MI 
ZE STRANY MAFIE TÉ, VŮBEC PODAŘIT JI KONTAKTOVAT. NÓ, PODAŘILO SE MI TÓ. 

JEŠTĚ STÁLE SE VÁM LÍBÍ ŽIVOT
V POLITICKO MEDIÁLNÍM PROSTŘEDÍ
 V ČESKÉ REPUBLICE ??.. JENŽE TATO MAFIE, JAK VIDNO, FUNGUJE NAPŘÍČ EVROPOU, SVĚTEM.. KLAN TEN.  JEDEN Z KKANŮ MAFIJNÍCH NA ZEMI TEN. PŘIČEMŽ NAPŘÍKLAD V TOMTO PŘÍPADĚ INTERPRET, SI VŮBEC NĚJAKÝ ČAS NEMUSÍ BÝT VĚDOM, CÓ SE KOLEM NĚJ, NÍ, MAFIOZNĚ DĚJE. MAFIE TA, SI OBVYKLE HÁJÍ SVÉ AKTIVITY ZÁSTĚROU OCHRANY DOTYČNÉ OSOBY. 

AVŠAK, KOREKTNÍ CHOVÁNÍ K BLIŽNÍMU,
 K BLIŽNÍM, VYPADÁ: JINAK. 

~~
**JESUS**KRISTUS**
(**JIŘÍ**) 
~~~

6. Máje 2021:
Na webu Českého rozhlasu irozhlas.cz můžeme nalézt dnes například rétoriku:
.. podtitul: ,,AŤ vládne oheň.. ".. v kontextu zde uvedeného, tedy.. si tato rétorika přeje, Aby vládla LÁSKA KE KREMACI IT SPRÁVCŮ WEBU MELISSY, NAPŘÍKLAD.. Je to, taková provokace.. Jako Suez.. například, jen poněkud s jinou polaritou .. 
.. KDY Mne Česká média označují v čase tu za králíka, jindy za medvěda.. KDY PŘED NĚKOLIKA DNY JSEM SE NA ZPRAVODAJSKÉ WEBU Českém dočetl, že Městští strážníci 
v Olomouci mají legraci z toho, 
že Králík má svou KREMACI. 
,,KRAVINA, MEDIÁLNĚ PLEZÍRNÍ,
 na N'tou "

Nó, a aby toho nebylo málo, vymýšlení kreténismů pokračuje tím, že prý vědci naučili rozpoznávat koronavirus Covid 19 včelky, které jej rozpoznání okamžitě. 
PODLE MNE JDE VŠAK, JEDNAK O TÝRÁNÍ VČEL, DRUHAK BY MOHLY PŘENÉST V REALITĚ KORONAVIRUS NA NĚKOHO JINÉHO, JINAM.. TŘEBA I PŘES KVĚTINY, PŘES DOTEK S JINÝM ŽIVOČICHEM, HMYZEM, S ČLOVĚKEM.  TEDY KRETÉNISMUS..COŽ
 ČESKÉMU Rozhlasu a spol..
 mediálnímu prostředí..KARTEL MAFIE TÉ, KRETÉNISMY NA N'tou OBDOBNÉ I JINÉ, 
JAK TÓ SLEDUJI, 
NEBÝVAJÍ DLOUHODOBĚ JIM 
i FAŠISTICKY 
CIZÍ. 
NAOPAK, BÝVAJÍ JIM
TAKOVÉTO FAŠISTICKÉ KRETÉNISMY
I KAŽDODENNĚ VLASTNÍ. 
TELEVIZI, TELEVIZÍM.. TAKTÉŽ. 
A ZA NEMALÉ JIM i PLACENÉ MĚSÍČNĚ PENÍZE LIDU ČR
Z KONCESIONÁŘSKÝCH POPLATKŮ

~~~


Populární příspěvky z tohoto blogu

**MŮJ** "VZKAZ" TERORISTOVI Alexandru LUKAŠENKovi, BĚLORUSKÝM OZBROJENÝM BEZPEČNOSTNÍM SILÁM.. TAMNÍM PILOTŮM, POLICII, ARMÁDĚ..

POJMY: ZÁKLADNÍ NEPODMÍNĚNÝ PŘÍJEM versus MODERNÍ OTROKÁŘSTVÍ, MODERNÍ OTROCTVÍ.. FAŠISMUS TEN..