KLASIKA ČESKÉ.. RÁDOBY I MOCENSKÉ, I MEDIÁLNÍ, MEDIÁLNĚ POLITICKÉ, KARTEL MAFIE:


 ,, Ten neví to, a ten zas tohle.., 
 a všichni dohromady mají
MOC. "

( Zdroj: iRozhlas.cz, Autor tohoto sloganu:
Petr Schwarz, dne 17.5.2021 ) 

~~~

Někdo asi i říká, že tohle je normální. 
( A ještě se s TÍM TAKHLE PRSIT.. ) 

NO, Já to tedy Neříkám. 

~~~
V zápětí po zveřejnění tohoto sloganu zde Mi Český rozhlas prsknul na Můj mobil fotku s brýlatým usmívajícím se mužem, se sloganem na obrázku s ním v jakémsi křesílku v ruce asi se šálkem kávy, s označením 
rZLÍN. 
SE sloganem: NA pohovce Jožky Kubáníka. 

Podotýkám, že za celých svých 53 let doposud je to vůbec poprvé, co se Mi na displeji mobilu či počítače zobrazilo logo
rZLÍN..a tohle jméno. 

Obdobnou však, i jinou, kyber šikanu mám na mobilu takřka pořád. 
,, Samozřejmě naprosto vždy nevinně, náhodou"
~~
Ponechávám na každém, ať si udělá obrázek
 o tom celém. 

Jsem v invalidním důchodu, 
a pokřtěný jsem Jan, 
v občance mám zapsáno : Jiří

Což Český rozhlas jistě velmi dobře má o mně vyslíděno..bez však Mého výslovného k tomu, souhlasu. 

~~
**JESUS**KRISTUS**
(**JIŘÍ**) 
~~~




Populární příspěvky z tohoto blogu

?? Češi.. ČESKÉ MEDIÁLNO", ,,kterým jsem za uplynulých 9 let vybojoval lepší svět, trochu i lepší život, politiku, i sociální, za které bojuji proti politickému fašismu.., pomohl jsem velmi informačně ku v současnosti značně pokleslému množství denně nakažených Covid 19.. A : jejich Mi, asi poděkování :

**MŮJ** "VZKAZ" TERORISTOVI Alexandru LUKAŠENKovi, BĚLORUSKÝM OZBROJENÝM BEZPEČNOSTNÍM SILÁM.. TAMNÍM PILOTŮM, POLICII, ARMÁDĚ..

POJMY: ZÁKLADNÍ NEPODMÍNĚNÝ PŘÍJEM versus MODERNÍ OTROKÁŘSTVÍ, MODERNÍ OTROCTVÍ.. FAŠISMUS TEN..