TÉMA: O Rádoby Poděsu MOCI.. (nejen)

 Pastorace.cz

MNE dnes pobavila. 

Aby měli MOC nade vším, 
vymazávají rétoricky
Ježíše Krista
a mluví o Mně, JAKÓ že jsem na NEBE vzatý.. 

JE poděsné, co všechno si Lidé dokáží vymyslet, i zdůvodňovat, aby měli pocit MOCI na druhými, pocit tak vlastní Rádoby důležitosti. 

TAKÉ jsem dnes slyšel v nevyžádané spotu na mobilu, že Lidé všichni jsou individuality, a tak že si mají jít na dovolenou válet šunky do bazénů na svých zahradách. 

Nó, lidé bývají jednak individuality, ale také přísluší nějakého kmene, společenství, s i společným i rodným jazykem, 
jazyky mívají svůj i náboženský původ. 
Takže tvrzení, že každý je individualita, není zcela a úplně ani věrohodná. Pokud se kdokoli zbaví své původnosti, své identity cele, nehlásaje se k ničemu z toho, může z dané osoby se stát například bezdomovec, či zabiják IS, nebo může skončit v blázinci. 

Co z toho všeho zde vyplývá ? 

Toto:

,, LIDÉ TOHO NAPOVÍDAJÍ, NAPÍŠÍ.."

~~~



Populární příspěvky z tohoto blogu

?? Češi.. ČESKÉ MEDIÁLNO", ,,kterým jsem za uplynulých 9 let vybojoval lepší svět, trochu i lepší život, politiku, i sociální, za které bojuji proti politickému fašismu.., pomohl jsem velmi informačně ku v současnosti značně pokleslému množství denně nakažených Covid 19.. A : jejich Mi, asi poděkování :

**MŮJ** "VZKAZ" TERORISTOVI Alexandru LUKAŠENKovi, BĚLORUSKÝM OZBROJENÝM BEZPEČNOSTNÍM SILÁM.. TAMNÍM PILOTŮM, POLICII, ARMÁDĚ..

POJMY: ZÁKLADNÍ NEPODMÍNĚNÝ PŘÍJEM versus MODERNÍ OTROKÁŘSTVÍ, MODERNÍ OTROCTVÍ.. FAŠISMUS TEN..