,,ČESKÉ MEDIÁLNÍ FAŠISTICKO ZÁŠKODNICKÉ RÁDOBY JESUS REBELING MAFIA PSYCHO OBSKURNO" :

PRACIČKA FRANŠÍZOVÁ, provozující tak zvanou reklamu internetovou v ČR.. V Mém případě, 
KRETÉNI TI, 
,, JESUS REBELING KARTEL MAFIJNÍ "
Mi posílají reklamu na mobil na prázdné sklenice a víčka (se včelkami i dvěmi) od medu, či na med, na ŠPÍNU PRAŽENOU NA UHEL I KÁVOVÝCH ZRN
( přestože šmírujou, spolušmírujou, spolu s dalšími, každý Můj proklik na mobilu, na PC, a tak vědí, jaký mám názor na PRAŽENOU kávu, na ŠPÍNU upraženou na úhel TU ) 
V PODSTATĚ TAKŘKA V REÁLNÉM ČASE, 
JEN ASI MINUTU PO TÉ, SOUBĚŽNĚ, ZATÍMCO JSEM PSAL, VEPISOVAL DO ČLÁNKU SEM ČERVENÝM PÍSMEM DNES, TEDY 15.5.2021 ZDE NA BLOGU 
O MAFII, O MAFIJNÍM JEDNÁNÍ KOLEM MÉHO MOŽNÉHO KONTAKTOVÁNÍ TRUMPETISTKY MELISSY VENEMY.. 

MELISSA o sobě píše, na svém webu, že toto křestní jméno symbolizuje
PILNOU VČELKU. 
Nemám důvod tomu nevěřit. 

Tahle MAFIE ,,pracuje" se zástupnými hesly, symboly, obrazy.. v rámci svých MOBBINGOVĚ STALKERSKÝCH ÚTOKŮ NA MNE. 

Například Mi v nedávné minulosti poslali na mobil z youtu.be i fotku muže se zdviženým prstem ruky, prostředníčku, se slovy: 
 ,,Nech ji klidně spát", coby jakoby zcela náhodou, takovou SPOT OBRAZOVOU ,,REKLAMU"
COPAK TAKHLE VYPADÁ, MÁ VYPADAT, REKLAMA ??!! 
A POKUD SI, KDOŽ, MYSLÍŠ, ŽE TAKHLE MÁ VYPADAT REKLAMA, 
PAK..JE MI TÓ LÍTO, ALE TÓ RADŠI ZABAL. 
A UVOLNÍ MÍSTO TAK
LÁSCE BOŽÍ
NÁ ZEMI. 
NEOTRAVUJ FAŠISTICKY BLIŽNÍ. 

Odhaduji, že Česká televize, a jiné televize, 
Český rozhlas, a jiná Česká rádia, 
Youtu.be ČR, 
Google správci ČR..(tedy nejspíš Centrum.cz pod Ekonomia a.s.)p
mají k sobě velmi, velmi, blízko,
FAŠISTIC KARTEL JESUS MAFIA REBELINGOVĚ
MOBBING, STALKINGOVĚ
ŠIKANOZNĚ VŮČI MNĚ
VŠE TOMU, PODLE MÝCH POCITŮ, 
I JEJICH VLASTNICKÉ I PŘÁTELSKÉ STRUKTURY, NASVĚDČUJE. 
NELZE V TOMTO SMYSLU OPOMENOUT RÁDOBY JEJICH VEDENÍ, FIREMNÍHO, BLÍZKOST, ÚLISNOU, VŮČI LIDU S KOLABORANTSKÝM VZTAHEM KU MENTALITĚ STÁTO LIDSKOPRÁVNO PODVRATNÉ KGB PUTINO CHINA STYLE, TEDY JEJICH TAKOVOUTO RÁDOBY BLÍZKOST 
K MILOŠI ZEMANOVI A SPOL, NAPŘÍKLAD. 

DÁLE: CO JE KOMU DALŠÍMU například FAŠISTICKO ZÁŠKODNICKY 
DO TOHO, 
KDO KOHO KDY V LÁSCE  KONTAKTUJE, 
NEBÓ CHCE V LÁSCE KONTAKTOVAT ?? 
TÓ BYLO, A JE, 
V PRAVDĚ A LÁSCE BOŽÍ VŽDY 
NA TĚCH DVOU, ABY SI TÓ VYŘÍKALI, VYJASNILI..PŘÍPADNĚ ŽILI. A NIKDY TOMU NEBYLO, NENÍ, A NEBUDE JINAK. 
NA TOHLE SI STVOŘITEL SÁHNOUT, SAHAT, NENECHÁ. A POKUD SE KDOŽ ODVÁŽÍ TOHLE PRAVIDLO, TENHLE ZÁKON, SVÉVOLNĚ FAŠISTICKY
 KDY PORUŠIT, NARUŠIT, 
SPLÁČE V ČASE DUŠE TA, KTERÁ, 
POD TRESTEM RUKY SPRAVEDLNOSTI BOŽÍ. 

A JAK tady tak píši, mezi tím i jsem "odskočil" kliknutím na www.Teraz.sk, kde na Mne juká právě titulek:
O: ,, NIŽNÉ MYŠLI ". .

Taky o:
Orlandovi.. 
.. ehm.. totiž.. pardon.. 
o: Rolandovi.. 

(..například..)

~~~


Populární příspěvky z tohoto blogu

?? Češi.. ČESKÉ MEDIÁLNO", ,,kterým jsem za uplynulých 9 let vybojoval lepší svět, trochu i lepší život, politiku, i sociální, za které bojuji proti politickému fašismu.., pomohl jsem velmi informačně ku v současnosti značně pokleslému množství denně nakažených Covid 19.. A : jejich Mi, asi poděkování :

**MŮJ** "VZKAZ" TERORISTOVI Alexandru LUKAŠENKovi, BĚLORUSKÝM OZBROJENÝM BEZPEČNOSTNÍM SILÁM.. TAMNÍM PILOTŮM, POLICII, ARMÁDĚ..

POJMY: ZÁKLADNÍ NEPODMÍNĚNÝ PŘÍJEM versus MODERNÍ OTROKÁŘSTVÍ, MODERNÍ OTROCTVÍ.. FAŠISMUS TEN..